Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ocelová lávka pro pěší
Bartoň, Radek ; Šmak, Milan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje, v části I, studii stávající ocelobetonové konstrukce lávky pro pěší a v části II návrhem a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklo dopravu na místě stávající konstrukce lávky. Stávající konstrukce lávky převádí pěší dopravu přes řeku Bečvu, povodí Moravy, a nachází se na nábřeží Dukelských hrdinů v Rožnově pod Radhoštěm. V části I je provedeno posouzení stávající konstrukce lávky podle norem ČSN a ČSN EN pro změněné statické působení konstrukce lávky. Je provedeno srovnání obou posouzení podle uvedených norem mezi sebou a také původním statickým posudkem z roku 1988. V části II je proveden návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce lávky na místě stávající lávky popsané v části I. Bylo zvoleno statické řešení s využitím dvou vierendeelových nosníků spojených příčníky, které podepírají betonovou mostovku. Řešeno bylo 9 variant vierendeelových nosníků s různou výškou nosníků a počtem svislic. Pro vybranou variantu je vypracován detailní návrh a posouzení jednotlivých prvků konstrukce lávky.
Ocelová lávka v Černotíně
Kelar, Petr ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá statickým návrhem ocelové lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Bečvu v obci Černotín. Rozpětí lávky je 50 m. Jako základní materiál je použita ocel S355 a S460. Nejprve byly vypracovány dvě varianty. První varianta je lávka oblouková a druhá lávka je zavěšená. Po vyhodnocení předběžných variant byla vybrána konstrukce zavěšené lávky. Vybraná varianta byla posouzena detailně včetně spojů a ložisek. Konstrukce je navržena dle platných norem ČSN EN a vyhovuje na mezní stav únosnosti i mezní stav použitelnosti. Ke statickému výpočtu byl použit software RFEM 5.17.01 od společnosti Dlubal.
Lávka pro pěší a cyklisty v Lošticích
Sochorec, Michal ; Bajer, Miroslav (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a statickým posouzením dřevěné nosné konstrukce lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Třebůvku v obci Loštice na místě stávající lávky. Konstrukční systém je navržen ve dvou alternativách a posouzen dle aktuálně platných norem. Rozpětí lávky je 2x18 m a 1x6 m. Hlavní nosníky jsou navrženy z lepeného lamelového dřeva, ostatní části konstrukce z rostlého dřeva a ocelových prvků. V první variantě je navržen příhradový nosník s dolní mostovkou působící jako prostý nosník, druhá varianta je řešena jako spojitý nosník s po délce proměnnou výškou a horní mostovkou.
Lávka pro pěší přes řeku
Klíč, Radim ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Balázs, Ivan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší přes řeku. Lávka je umístěna ve Svitavách a je navržena pro rozpětí 60 metrů. Předběžně je konstrukce navržena ve dvou variantách. Součástí práce je také srovnání řešených variant. Vybraná varianta byla zpracována podrobně. Jedná se o obloukovou konstrukci s mezilehlou mostovkou, ve které hlavní nosnou konstrukci tvoří dvojice oblouků, které pomocí tažených závěsů podporují ocelobetonovou mostovku. Hlavní nosné oblouky jsou skloněny od vertikální roviny směrem k ose mostovky a na koncích jsou vetknuty. Všechny ocelové prvky jsou navrženy z oceli S355, s výjimkou závěsů, které jsou navrženy z oceli S460. Mostovka je navržena z betonu C 35/45. Prostorová tuhost konstrukce je v příčném směru dosažena pomocí příčných ztužidel oblouku.
Lávka mezi budovami.
Chaloupka, Petr ; Ing.Karel Sýkora (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vhodné nosné ocelové konstrukce lávky pro chodce. Lávka slouží k propojení dvou samostatných budov (budovy D a Z na Fakultě stavební Vysokého učení technického v Brně). Byly vypracovány čtyři varianty řešení nosné ocelové konstrukce. Výsledná varianta byla podrobně zpracována a bylo provedeno statické posouzení jednotlivých prvků a vybraných detailů. Hlavní nosnou konstrukcí této varianty jsou dva příhradové nosníky. Diagonály těchto nosníků jsou navrženy systémem táhel Macalloy 460. Mostovka lávky je ocelobetonová spřažená s příčníky. Lávka je navržena o jednom poli s převislým koncem. Délka pole je 34,8m, délka převislého konce 5,8m. Celková délka lávky je 40,6m. Šířka lávky je 2,8m. Šířka průchozího prostoru je 2m. Výška lávky nad terénem je 4,43m v místě osy místní komunikace. U budovy Z je lávka uložena na betonové opěře, u budovy D je uložena na ocelové rámové podpěře. Lávka je uložena na elastomerových ložiscích. Lávka je chráněna před povětrnostními vlivy. Opláštění lávky je navrženo systémem Wictec 60. Diplomová práce obsahuje také výkresovou dokumentaci navrženého řešení.
Ocelová lávka v Černotíně
Kelar, Petr ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá statickým návrhem ocelové lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Bečvu v obci Černotín. Rozpětí lávky je 50 m. Jako základní materiál je použita ocel S355 a S460. Nejprve byly vypracovány dvě varianty. První varianta je lávka oblouková a druhá lávka je zavěšená. Po vyhodnocení předběžných variant byla vybrána konstrukce zavěšené lávky. Vybraná varianta byla posouzena detailně včetně spojů a ložisek. Konstrukce je navržena dle platných norem ČSN EN a vyhovuje na mezní stav únosnosti i mezní stav použitelnosti. Ke statickému výpočtu byl použit software RFEM 5.17.01 od společnosti Dlubal.
Lávka pro pěší přes řeku
Klíč, Radim ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Balázs, Ivan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší přes řeku. Lávka je umístěna ve Svitavách a je navržena pro rozpětí 60 metrů. Předběžně je konstrukce navržena ve dvou variantách. Součástí práce je také srovnání řešených variant. Vybraná varianta byla zpracována podrobně. Jedná se o obloukovou konstrukci s mezilehlou mostovkou, ve které hlavní nosnou konstrukci tvoří dvojice oblouků, které pomocí tažených závěsů podporují ocelobetonovou mostovku. Hlavní nosné oblouky jsou skloněny od vertikální roviny směrem k ose mostovky a na koncích jsou vetknuty. Všechny ocelové prvky jsou navrženy z oceli S355, s výjimkou závěsů, které jsou navrženy z oceli S460. Mostovka je navržena z betonu C 35/45. Prostorová tuhost konstrukce je v příčném směru dosažena pomocí příčných ztužidel oblouku.
Lávka pro pěší a cyklisty v Lošticích
Sochorec, Michal ; Bajer, Miroslav (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a statickým posouzením dřevěné nosné konstrukce lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Třebůvku v obci Loštice na místě stávající lávky. Konstrukční systém je navržen ve dvou alternativách a posouzen dle aktuálně platných norem. Rozpětí lávky je 2x18 m a 1x6 m. Hlavní nosníky jsou navrženy z lepeného lamelového dřeva, ostatní části konstrukce z rostlého dřeva a ocelových prvků. V první variantě je navržen příhradový nosník s dolní mostovkou působící jako prostý nosník, druhá varianta je řešena jako spojitý nosník s po délce proměnnou výškou a horní mostovkou.
Ocelová lávka pro pěší
Bartoň, Radek ; Šmak, Milan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje, v části I, studii stávající ocelobetonové konstrukce lávky pro pěší a v části II návrhem a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklo dopravu na místě stávající konstrukce lávky. Stávající konstrukce lávky převádí pěší dopravu přes řeku Bečvu, povodí Moravy, a nachází se na nábřeží Dukelských hrdinů v Rožnově pod Radhoštěm. V části I je provedeno posouzení stávající konstrukce lávky podle norem ČSN a ČSN EN pro změněné statické působení konstrukce lávky. Je provedeno srovnání obou posouzení podle uvedených norem mezi sebou a také původním statickým posudkem z roku 1988. V části II je proveden návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce lávky na místě stávající lávky popsané v části I. Bylo zvoleno statické řešení s využitím dvou vierendeelových nosníků spojených příčníky, které podepírají betonovou mostovku. Řešeno bylo 9 variant vierendeelových nosníků s různou výškou nosníků a počtem svislic. Pro vybranou variantu je vypracován detailní návrh a posouzení jednotlivých prvků konstrukce lávky.
Lávka mezi budovami.
Chaloupka, Petr ; Ing.Karel Sýkora (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vhodné nosné ocelové konstrukce lávky pro chodce. Lávka slouží k propojení dvou samostatných budov (budovy D a Z na Fakultě stavební Vysokého učení technického v Brně). Byly vypracovány čtyři varianty řešení nosné ocelové konstrukce. Výsledná varianta byla podrobně zpracována a bylo provedeno statické posouzení jednotlivých prvků a vybraných detailů. Hlavní nosnou konstrukcí této varianty jsou dva příhradové nosníky. Diagonály těchto nosníků jsou navrženy systémem táhel Macalloy 460. Mostovka lávky je ocelobetonová spřažená s příčníky. Lávka je navržena o jednom poli s převislým koncem. Délka pole je 34,8m, délka převislého konce 5,8m. Celková délka lávky je 40,6m. Šířka lávky je 2,8m. Šířka průchozího prostoru je 2m. Výška lávky nad terénem je 4,43m v místě osy místní komunikace. U budovy Z je lávka uložena na betonové opěře, u budovy D je uložena na ocelové rámové podpěře. Lávka je uložena na elastomerových ložiscích. Lávka je chráněna před povětrnostními vlivy. Opláštění lávky je navrženo systémem Wictec 60. Diplomová práce obsahuje také výkresovou dokumentaci navrženého řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.